En aquell moment sagrat, la terra mateixa es va estremir, com si estigués «embriaga de felicitat» i, com diuen les escriptures, «Enlloc, ningú estava irat, malalt, ni trist; ningú feia mal, ningú tenia orgull; el món va restar completament en calma, com si hagués arribat a la plena perfecció».
8.12.09
El nen dels cavalls
Un llibre i una pel·lícula documental molt recomanables per la història, per la fotografia, pels paisatges de Mongòlia, per la música, per la seva sensibilitat...